Pohodlně a s inspirací. Albert představil zákazníkům v Olomouci nový hypermarket

Lidé z Olomouce a okolí mohou od poloviny srpna nakupovat v modernizovaném hypermarketu Albert. Obchod v Centru Olympia Olomouc je přestavěný podle posledních trendů a zákazníkům tak nabízí příjemné prostředí pro pohodlné a rychlé nákupy.

Hypermarket Albert ve Velkém Týnci u Olomouce otevírali (zleva): Mike Holt, Mateusz Hilgert, Michal Pavelka, Pavel Janský a Jiří Mareček. Foto: Albert

Hypermarket ve Velkém Týnci na Olomoucku otevřel 15. srpna po třítýdenní rekonstrukci. „Prodejna je teď v úplně novém kabátu, s novou koncepcí. Byla to velmi intenzivní práce. Postavili jsme ji úplně znovu. Jako společnost Ahold od minulého roku děláme velké přestavby obchodů, do kterých investujeme každoročně přes miliardu korun. Minulý rok jsme remodelovali přes sedmdesát prodejen,“ popsal ředitel pro rozvoj podnikání obchodů Albert Mateusz Hilgert. „Při přemýšlení o novém konceptu hypermarketu jsme se zaměřili především na to, aby obchod zákazníkům nabídl čerstvou inspiraci, komfort při nakupování a inovace z oblasti kvality, sortimentu, vzhledu prodejny i nabízených služeb,“ dodal s tím, že změny pro zákazníky připravovali od února.

Úplně jiná prodejna

Olomoucký hypermarket je v České republice třetí v pořadí, který Albert přebudoval. „Proč to děláme? Pro naše zákazníky, chceme se jim přizpůsobit. Vidíme každoročně narůstající změny v nakupování. Sledujeme moderní trendy, které v nakupování vidíme. Olomoucký obchod je výsledkem naší vývojové práce, našich dlouhých diskuzí se zákazníkem, našich průzkumů. Díváme se, co se děje na trhu v České republice, v Evropě i v USA. Prodejna je úplně jiná ve srovnání s tím, co tu stálo před měsícem,“ zmínil při slavnostním otevření Mateusz Hilgert.

Centrální místo hypermarketu připomíná prostornou tržnici. Foto: Albert

Hypermarket je v novém provedení menší, protože současný zákazník nechce trávit v prodejně příliš času. Preferuje rychlý a pohodlný nákup. To souvisí s novým životním stylem. „Chceme přinést ještě širší nabídku sortimentu a jídla. Nabízíme také hodně sezonního zboží, které odpovídá tomu, co zákazníci u nás potřebují. Zdravý trend ve výživě je stále více populární,“ doplnil Hilgert. Lidé podle něj rádi nakoupí zdravě a vaří si doma. Albert proto dává velký důraz na čerstvost potravin.

Oceán čerstvosti

Po vstupu do prodejny na zákazníky čeká prostor s nejaktuálnější nabídkou. Tedy zbožím známý z letáků a také sezonní nabídka, které se mění každých čtrnáct dnů. „Když se posuneme dál, dostaneme se do dominantního místa celé prodejny. Nazýváme ho oceánem čerstvosti. Je v něm vidět krásné ovoce a zelenina. Přítomné je zde také oddělení pečiva, kde máme i výrobky z vlastní pekárny. Těsto připravujeme tady, máme vlastní pekaře. Kromě toho nabízíme lokální výrobky, konkrétně od firmy Certas, která nám dodává denně čerstvé pečivo,“ popsal ředitel pro operativu obchodů Albert Michal Pavelka. „Spolupráce s místními dodavateli je pro nás klíčová již 27 let, kdy Albert působí na českém trhu. Jsme rádi, že zákazníkům můžeme v našich obchodech nabídnout širokou nabídku českých potravin včetně výrobků exkluzivní značky Česká chuť,“ dodal.

Pult s lahůdkami zaměstnanci prodejny několikrát denně doplňují. Foto: Albert

Kromě pečiva a zeleniny je v čerstvém úseku výrazný obslužný pult kombinující českou klasiku se zdravými výrobky. „Je zde také celý nový ostrůvek, který nazýváme Zdravě s Albertem. Jsou v něm stovky zdravých výrobků. Nejen produkty značky Nature’s Promise, ale i bezlepkové a bezlaktózové výrobky, výrobky pro diabetiky a mnoho dalších. Každý si najde, co má rád. Druhá část prodejny je věnována suchému sortimentu, následně mléčným a mraženým výrobkům po obvodu prodejny,“ uvedl Michal Pavelka.

Energeticky nenáročný obchod

Albert neinvestoval jen do prodejní plochy, ale také do zázemí, do plochy skladu, zaměstnanci dostali novou denní místnost a nové šatny. Vylepšené je i chlazení a mrazicí technika, prodejnu osvětlují LED světla. „To vše proto, abychom dokázali snížit energetickou náročnost prodejny,“ zdůraznil ředitel pro operativu obchodů Albert.

Koutek Zdravě s Albertem nabízí stovky výrobků včetně bezlepkových, bezlaktózových i těch pro diabetiky. Foto: Albert

Místní hypermarket Albert otevřel v roce 2004. Aktuálně obchod obslouží několik tisíc zákazníků denně. O ty se stará tým téměř stovky zaměstnanců, z nichž hned dvě desítky v prodejně pracují od jejího začátku, to znamená více než čtrnáct let. „Nové, moderní prodejní prostředí je v dnešní době nutností, které zákazník vyžaduje. Centrum Olympia Olomouc si je tohoto trendu velmi dobře vědomé, proto investuje více než 3,5 milionů eur do rekonstrukce a modernizace obchodní pasáže i obchodních prostor, hypermarket Albert nevyjímaje,“ řekla manažerka Centra Olympia Olomouc Ivana Kočí.

Do pekařství u Alberta chodí zákazníci pro výrobky pečené na místě i dovážené každý den z olomoucké pekárny Certas. Foto: Albert